Sommarlov

Efter drygt fem månader av blod, svett och tårar (eller nästan iallafall) är det över nu. För en timme sedan laddade jag upp den sista grejen på Medianet, det innebär att jag har lämnat in min sista artikel på Danska journalisthögskolan!

Jag är alltså klar!!!!! *hoppar och skuttar*

Varken bildspelet eller artikeln är det bästa jag gjort, men hoppas och tror att det ska funka ändå.

Nu väntar drygt två veckors ledighet innan praktiken börjar. Ledigheten ska jag inleda med att åka ner på stan och inhandla mat till kvällens svenska middag samt försöka hitta en present till Olaia :)

Känns konstigt och ovant att faktiskt vara helt ledig...dessutom kommer jag (förhoppningsvis) inte behöva plugga något mer förrän i början av september!

over and out

Kommentarer
Postat av: Ängelmedhorn

duktigt värre!

Postat av: Ängelmedhorn

stå emot det röda? antagligen inte. min kropp älskar att vara röd. tur att det mesta gått ner idag faktiskt.

2007-06-09 @ 12:12:54
URL: http://angelmedhorn.blogg.se
Postat av: Ebismolarek

Hi, cool site. What CMS is it?

2009-04-28 @ 12:17:06
URL: http://ebismolarek.blog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback