Svensk middag med jordgubbar

Just nu tycks jag drömma konstiga saker typ varje natt. Sanslöst. Sen vaknar jag och det tar ett tag innan jag inser att det faktiskt bara var en dröm...ett tecken på.....ja, vaddå egentligen?

Gårdagen var lyckad. Svettades på stan på förmiddagen och fick iofs inte allt gjort som jag borde, men det blir ett nytt försök på måndag. Sedan slängde jag mig iväg till stranden för sol och bad. Mycket härligt!
Vet dock inte vad som hände när jag skulle ta mig hem; bussen gick inte därifrån jag trodde den skulle gå så total förvirring rådde ett tag kan man säga.
Det hela slutade med att jag tog en annan buss och blev tvungen att gå en låååång bit för att komma hem.

Igår kväll var Katre och Lynette här på middag. Det var ju dags för den första middagen i raden av tre, nämligen den svenska.
Efter att ha brainstormat idéer om vad jag skulle laga föll valet till sist på korvstroganoff med ris och sallad samt jordgubbar med mjölk till efterrätt. Och det var nog ett ganska bra val tror jag, för ingen av dem hade ätit det innan.

Efter maten gjorde vi ett apperance på den sista fredagsbaren och snackade lite skit med några klasskompisar en stund.
Det var verkligen en fantastisk kväll ute igår...gick en extra sväng innan jag gick hem och försökte vädra ut mitt bastuheta rum.

Nu ska jag göra lite lunch att ta med till stranden och så småningom bege mig iväg dit...

over and out

Kommentarer
Postat av: Ängelmedhorn

beror väl på vad man drömmer om... tecken alltså.
kom på vad din kommentar på min blogg syftade på... och jag hade verkligen stått emot om det varit telenor eller halebop och allt vad de heter. Kompis är det enda jag vill ha förutom telia...
nackdelen var ju dock att mobilen som var full av pengar kommer bli av med alla pengarna och att det nu är abonnemang men antar att det blir bra det med...

Postat av: Joolz

Mmmmm, jordgubbar, vad gott! Jag har inte ätit några än i år! Antar att det får bli på midsommar.. Jag har även inhandlat festblåsan ill midsommar, så nu är jag redo, vi har ju dessutom det viktigaste, nubben! Ser fram emot att ses snart igen! =) Kram på dig! /J

2007-06-10 @ 16:39:15
URL: http://juliakylberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback