Time to say goodbye :(

Ikväll har vi haft lite avskedsfest för Olaia som åker hem imorgon. Jag tror varken hon eller jag har fattat att det är slut nu. Sanslöst.
Det var iallafall väldigt trevligt, ska försöka lägga upp lite bilder från kvällen vid tillfälle med.

Så konstigt. Folk åker hem och alla internationella studenter skingras igen. Det flesta av dem kommer jag troligen aldrig se igen. Hur kan ett halvår gå så fort?!

Värst lär det nog ändå bli imorgon bitti när jag ska vinka av Olaia och på onsdag som är sista dagen med klassen :(

Men men...inte mycket att göra åt...life goes on sägs det ju....

over and out

-------
07:28

...and I´m on my own....

Har inte sovit särskilt mycket eller bra inatt kan jag inte påstå. Gick upp för att gratulera Olaia på födelsedagen och vinka av henne.
Det var ungefär lika jobbigt som jag trodde det skulle vara....

jag saknar dig redan :(

-----
22:56

.....tre miljoner lister senare....eller så känns det iallafall....jag tror (och hoppas) jag har städat klart. Och att jag inte glömt något som de kommer anmärka på.
Så imorgon återstår packningen, eller iallafall resten av den.

jag är död....iallafall mentalt...

nu hoppas jag på en god natts sömn så att jag pallar imorgon....sista dagen i Danmark...

over and out

Kommentarer
Postat av: Ängeln

darling! det blir lättare och ni kommer ses igen...
tack för peppningen :)

2007-06-12 @ 07:44:20
Postat av: Ängeln

spännande spännande!
Ska vara hos kusinerna halv 7 på tors. tror inte det blir för sent eftersom jag tror att C har sin skolavslutning på fre så kanske träffas efter?

2007-06-13 @ 10:38:57
Postat av: Mortenella

Hope you enjoyed your visit.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback