Flera lediga dagar på g

Fredag eftermiddag och vi har slutat. Det innebær att jag ær ledig till på måndag morgon nær en ny workshop børjar. Førsøkte planera upp helgen lite, men det verkar som att det ær svårt. Vill inte ha en lika slø helg som førra næmligen. Det var lite før lugnt.
Men vi får væl se vad som hænder...ska inte klaga, det ær fantastiskt væder ute iallafall :)

Sverker kanske? nu nær jag har børjat min karriær med ohælsosamt liv kan jag ju lika gærna fortsætta menar  jag...

over and out...

førresten! gårdagen bjød på ett ganska underhållande citat....

" This EU keep popping up in all those stories. Keep you fingers out of the Pacific! have´nt they got enough to play with  here? "

(sagt av min lærare Tony nær han gick igenom øvningen Trouble in Paradise)

Kommentarer
Postat av: Ängeln

pooping skulle det väl vara ;-)

Sverker & Moder Svea är livet :P Snart så kan vi vara ohälsosamma ihop =)

Postat av: Pauldiana

I visited your web so many times and I do not know why I keep going back. I guess your drawing and writing are so good, they make me think about life and God. Your work is inspiring

2009-06-17 @ 08:50:24
URL: http://pauldiana.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback