Før att gøra det så "enkelt" som møjligt

Jag var laddad idag nær jag gick till skolan. Faktiskt. Men det gick øver ganska fort. Nu fick jag veta att inte nog med att de lagt uppsatsen efter påsk. Vi ska också jobba i par med den. Jættelætt nær man kommer befinna sig i två olika lænder under påsken. Verkligen. Det enda positiva ær att jag bara kommer behøva skriva typ två och en halv sida nu.

Gahh!

Åter till researchen....

over and out

---------
21.38

Efter skola och lunch tog jag mig ner till stan med enda målet att betala hyran för april. Tyvärr fastnade jag ordentligt på vägen och gled in i någon sorts shoppingdvala.
Köpte alldeles för mycket saker. Men ändå. Hm. Ja.

Kvällen har jag ägnat åt absolut ingenting. Jättebra med tanke på att det är det sista jag borde göra. Men varför göra något idag som man kan hetsa med imorgon. Som typ att packa. Jag kommer verkligen aldrig bli bra på att packa. Efter stor ångest bestämde jag mig för den stora resväskan eftersom jag ska ha med en del presenter hem och ska de komma till vackra Nässjö hela så får det nog bli den väskan. Sen insåg jag att jag inte behöver ha med varken lakan eller handdukar vilket innebär stor väska med mycket plats att packa vilket i sin tur leder oss fram till slutsatsen livsfarligt.

Ja ja...det är ju en dag imorgon med har jag hört. Har du en tumme över så håll den gärna för mig och för att jag inte blir sågad på utvärderingen imorgon....

over and out

Kommentarer
Postat av: Anonym

ni fixar det men ja det är fan inte det ultimata!

2007-03-29 @ 21:25:51
Postat av: Ängeln

haha shoppohollick (eller hur det nu kan tänkas stavas) håller alla tummar jag har ;-)

(övre inlägget är oxå från mig)

2007-03-30 @ 09:12:49
Postat av: Bredebenedicte

Nice site. I enjoyed it very much! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback