Idioti är bara förnamnet

Det var längesedan jag var så sur som jag var idag i skolan. Redan när jag kom dit kände jag en stark motvilja och vara irriterad på det mesta som kom i min väg. Det blev inte bättre av att solen sken från en klarblå himmel utanför bunkern heller.
Och dagen blev inte direkt bättre. Den inleddes med en extremt segdragen feedback session på typ tre timmar! jag höll på att bli galen! Och som väntat så blev jag och K sågade i höjd med fotknölarna. Och då blev jag irriterad dels för att jag försökt säga till henne att tona ner textreklamen i artikeln ( vilket var precis det vi föll på) och dels för att bilden jag tagit sågades totalt. Att vi inte fick fota inne i affären bemöttes helt iskallt med " då skulle ni valt en annan grej". Mitt fotograferande har helt klart fått sig en rejäl törn idag.
Att man sedan lägger upp feedbacken på så sätt att två personer ger kritik (helt ok) , lärarna säger vad det tycker (också helt ok), men att vi som gjort det inte får försvara oss eller säga något alls! (INTE okej!) *gah*
Sen kom nästa "positiva" överraskning. Vi fick en ny uppgift och skulle jobba i samma par igen. Jag var allt annat än laddad kan jag säga. Men det blev nog bra till sist tror jag....

Så med andra ord har vi alltså börjat stereotyp workshopen. Kommer nog bli en synnerligen intressant workshop skulle jag vilja påstå.
Väldigt påfrestande med troligtvis eftersom en av uppgifterna kommer vara att intervjua någon vi inte tycker om. Och tyvärr får man inte välja från klassen. Tänk så lätt det hade varit då.

Helgen då? jo, den blev över förväntan. Lördagen hetsade jag presenter utan någon framgång på stan. Kvällen tillbringades hos D med pannkakor och vin. Mycket trevligt. Söndagen höll vi oss inne. Ute blåste typ halv storm.

Imorgon är det äntligen dags! känns konstigt, men ska bli så kul =)

over and out (mot en helg med Sverker, popcorn, foto och massa kärlek ;) )

Kommentarer
Postat av: Ängeln

va fan konstigt!! Ska jag stanna hemma?! ;-)
Skolvärlden är fan full av idioter. Denna vecka bevisar de det om och om och om och om igen... Det tar fan aldrig slut.
För övrigt är jag jävligt trött, har inte rättat klart proven och funderar på om man vågar sova på båten...

Postat av: Ängeln

coolt jag fick precis fylla i en massa bokstäver för att de trodde att ovanstående text var spam...

2007-03-21 @ 06:00:38
URL: http://angelmedhorn.blogg.se
Postat av: Anna-Lena

Din kommentar kom med pa resedagboken:) Strunta i alla idotere, du vet att du kan göra ett bra jobb ända. Ha det sa bra med Ikko. Kram

2007-03-21 @ 13:37:23
Postat av: Joolz

Usch och fy, ibland har man bara riktigt dåliga dagar, jag vet precis hur det känns *tycker synd om Hanna* Men du har ju desto mer att glädja dig för inför helgen! Hoppas att ni får det superskoj, och att ni får bättre väder än vad vi hade! *krama om* /J

2007-03-21 @ 16:51:47
Postat av: Arntmargit

Enjoy your website very much. Good job!

2009-06-19 @ 13:50:27
URL: http://arntmargit.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback