Kan jag få två skedar?

Nej, det kunde jag tydligen inte. Däremot fick jag kvitto på glassen (ja, glass för fjärde dagen i rad, inte bra, jag vet...)  som L och jag hade köpt. Vem sa att danska och svenska är lika?
Idag har jag haft flera exempel på att så inte är fallet, men höjdaren var nog ändå missförståndet med skeden måste jag säga. Frågan är ju om det är jag som inte förstår danska eller de som inte förstår svenska. Något jag låter vara osagt.

I tisdag bar det av på ytterligare en cykeltur ner till stan. Denna gång på initiativ av O. Hysteriskt är väl bara förnamnet kan man säga...men trevligt var det :)
Tidigare på tisdagen avnjöt jag en öl i solen tillsammans med godtycklig mängd klasskompisar. Vi var ju tvungna att fira vårens ankomst och att vi fick sluta tidigt. Som extra bonus på dagen fick jag även sällskap med F hem. Mycket najs...

Idag har vi äntligen avslutat den två dagar långa gruppuppgiften. Jag hatar grupparbete. Får jag jobba med C en gång till den här terminen så skriker jag. Trögare och drygare människa får man fan leta efter.
Men nu är det gjort iallafall. Jag och R satt uppe länge igår för att få ihop det, och det gav faktiskt resultat. Läraren var klart imponerad av vårt arbete idag. Och det är ju alltid något.

Håller som bäst på att försöka strukturera upp våren lite. Känner att jag behöver skapa lite ordning i min tillvaro (läs boka lite biljetter) Har precis insett att det snart är påsk och sedan kommer tiden rusa förbi. En stor del av april är uppbokad med diverse besök och resor och sedan kommer maj med Bryssel och troligtvis Island. När maj är slut är det bara drygt två veckor kvar i Århus...som sagt, det kommer gå snabbt, men massa kul att se fram emot ju!

Men roligast av allt är ändå att det är mindre än en vecka kvar nu!  wiieeee =)

over and out

Kommentarer
Postat av: Ängeln

wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Vårtjutet som innebär; glass, Sverker, Öl, sol, kärlek, Danmark och så självklart!! Popcorn & Te typ nästan imorgon ;-)

2007-03-16 @ 10:02:28
Postat av: Chevrolet

Great work,webmaster,nice design!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback