Radioabstinens

Jag saknar radio. Det insåg jag idag när vi fick i uppgift att gå ut och spela in en liten historia och sedan redigera för att lära oss redigeringsprogrammet. Så kul! Ska definitivt använda mig av ljud i mitt final project. Då slipper jag dessutom släpa på ett stativ...

Annars då? jo en ny vecka har börjat. Verkar bli i stort sett lika intensiv som förra. Till imorgon har vi i uppgift att skriva en uppsats där vi reflekterar kring två filmer vi sett samt tar upp hur vi själva ställer oss till att vara krigskorrar. Väldigt spännande ämne som det inte är så svårt att skriva om. Kul med lite kåserande också som avbrott till allt det journalistiska.

Har precis avnjutit en god lax som O lagade till mig och V. Det kommer hon absolut få göra igen kan jag säga ;)

Nej, tillbaka till uppsatsen kanske...

over and out


Kommentarer
Postat av: Joolz

När JAG kommer så tycker jag att O ska laga lax speciellt till MIG! *avis* Kul att skolan är inspirerande! Bara längtar tills om några år när det är du som läser nyheterna på radion..

Kjaaaaaaaaaaaaaaam! /J

Postat av: Ängeln

Jag saknar kristyr!!

2007-03-06 @ 08:00:25
Postat av: Tell

Nämmen va bra, då tar du över min post som ordf. när du kommer tillbaks?! Gött! *suck* Shore-möte idag... ja... Har du sett den trevliga hemsidan vi har? Inte det? Nej, just det, vi HAR ingen trevlig hemsida!!! Vi har en ouppdaterad däremot! Å nu har jag 24 timmar på mig att sätta ihop ett program för jag sänder själv imorgon klockan...ja,,21 tror jag att det va... *suck* det blir väl en klassiker - säg inget och spela en jävla massa musik. Kristyr MÅSTE upperuppväckas! Det är bara så. Alla former av hjärtmassage på Amatörradion har varit för jäves!
Hanna! Vem ska jag klaga hos när du inte är här?!?!"Hanna kom heeem, för vi längtar efter diiiig" Ja, nu har det flippat på riktigt.
Lev väl! *kram

2007-03-06 @ 19:49:01
Postat av: Anna-Lena

Hanna, du har faktiskt fått kontaktuppgifter till studentradion i Århus! Vi längtar alla till att höra din danska radiopremiär:) Kram

2007-03-06 @ 22:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback