Så många møjligheter...

Tillbaka i skolan med mer krig och konflikter. Idag ær det mellanøstern som gæller och det kulturella perspektivet på hur man væljer att rapportera nyheter. Vilken agenda det ær som gæller. Och ja, jag ær skadad. Men det ær intressant det hær...

Stort mission før kvællen/helgen ær att styra upp eventuella resor i vår. Jag tænker mig till exempel Prag eller Paris, typ sista veckan i april. Någon som ær på? vore kul att få med någon måste jag sæga.
Men eftersom jag ær en sån otroligt flexibel mænniska så kan jag tænka mig æven andra stæder ;)
Just let me know...

Ok, back to class...

-------
20.10

Mina ögon värker, för mycket data. Crap.

Idag ville jag slå ihjäl två klasskompisar. Inte så charmigt som det kan verka.
Scen 1: Läraren berättar en historia om något som hänt i USA tror jag det var. Besserwisser 1 i klassen sitter då och rättar honom HELA tiden. Pinsamt. Väldigt pinsamt. Hur svårt kan det vara att hålla käften ibland?
Scen 2: A (som är från USA) frågar mig om hur många siffror det brukar vara i svenska mobilnummer för att se om han fått det rätt. Jag halvsover och är lite trög och fattar därför inte vad han försöker säga. Då lägger sig besserwisser 2 i. Han hävdar bestämt att det minsann är si och så många siffror och verkar inte fatta alls varför A ska fråga mig. Nej, förlåt; det är ju bara jag som är svensk! Idiot.

over and out

Kommentarer
Postat av: Ängeln

idioter är det minsta man kan säga. fan va pinsamma en del är!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback