Slutsats.

De senaste fem dagarna har gått otroligt fort. Vi har hunnit med en massa saker (för fler detaljer, se inlägget här under) och det har varit en väldgit lyckad helg.

Slutsatsen (eller iallafall min) efter denna helg är att man kan tröttna på sprit, Danmark är ett land med många konstigheter (vilket jag iofs redan visste), man bör inte röra sig i en affär i en tröja som har samma färg som expediternas och att danska winerbröd med choklad är väldigt goda!

Tyvärr verkar det ju inte bli någon nästa gång...i Danmark alltså, för övrigt hoppas jag verkligen att vi ses igen ;) men tack iallafall för en perfekt helg med prat, skratt, pipa, kärlek, foto, god mat, vin, förvirring och mycket mycket mer.

kärlek

over and out


Kommentarer
Postat av: Ängeln

jävla uppsats!!!
Vår kärlek tar aldrig slut darling! Vi kommer göra Århus farligt igen fast inte under samma premisser... Vi har ju dock koll på alla hotell nu! ;-)

Postat av: Anonym

Nu blir jag väldigt orolig för din mentala hälsa lilla vän... by stäff

2007-03-27 @ 10:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback