Underbara människor

Den här dagen har varit låååång. Det hela började med att jag försov mig. Jag blir så trött på mig själv. Istället för att vakna vid tio i sex vaknar jag tio i sju när bussen som jag skulle med ner till stan gick. Frustrationen och stressen var stor kan jag säga. Naturligtvis blev jag försenad men som tur var löste sig det hela ändå.
Jag och L har nämligen tillbringat några timmar på andra sidan stan med att följa en kvinna som jobbar inom hemtjänsten i Århus. Det hela skulle resultera i ett bildspel. Och bilderna blev över förväntan måste jag säga. Hade lite prestationsångest innan, men när jag väl kom igång gick det bra.
Och vilka underbara människor jag träffat idag! helt kär i ett äldre par där han är blind och hon bland annat ser till att dela upp hans medicin i dosetter. Så söta! hade lätt kunnat stanna där hela dagen och fota dem.
Resten av dagen tillbringades i skolan med att redigera ihop det hela, efter att ha bråkat med datorn en hel del så blev det riktigt bra till slut.

Imorgon blir det coaching. Något som de verkligen älskar på DSJ. Jag är mindre förtjust men får väl gå dit och gära ett apperance iallafall.

Nu är det inte långt kvar. Borde egentligen tvätta men lite svårt när bovärden tycks ha tagit mitt tvättkort för att aldrig återlämna det. Packa borde jag verkligen göra också. Men det får bli imorgon det.
Något annat jag borde göra är att börja på den berömda uppsatsen som vi ska lämna in dagen efter Annandag påsk. Vem fan kom på den briljanta idén liksom? är det bara för att försäkra sig om att vi inte ska ha något ledigt i påsk? jag blir så trött....

Oh! jag har ju klippt mig med. Det blev...kort? hm...har du tur kanske du får se det live inom en snar framtid ;)

over and out


Kommentarer
Postat av: Ängeln

jag hade velat träffa paret
jag vill slå ner tvättkortsgubben
jag vägrar coaching, iaf på det sättet de gör i dansklandet
jag skulle aldrig lägga en uppsats precis efter påsk
jag vet att jag kommer få se det korta håret


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback