Istället för det jag borde göra...

* JAG...
NAMN: Hanna
PIERCINGAR: Hål i öronen?!
TATUERINGAR: Nej, för feg för det...
SKOSTORLEK: 39-40
HÅRFÄRG: Naturlig?
FRÄKNAR: Japp, iallafall på sommaren
VIKT: Jag väger mig aldrig
MOTTO: Carpe diem
KÄR?: Hm....kanske?!
ÖNSKAR ATT DU BODDE NÅGON ANNANSTANS? Nej, just nu nöjd med Århus och sen blir det Kalmar igen.
TÄNKER TA SJÄLVMORD: Nej, det verkar väl onödigt.
TYCKER ATT DU ÄR ATTRAKTIV? Alla har vi väl våra bättre och sämre dagar?
DRICKER DU? Javisst. Både med och ute alkohol.
ANVÄNDER DROGER? Vattenpipa?!
RÖKER DU? Har hänt några gånger, men mest vattenpipa.
VIKET SCHAMPO ANVÄNDER DU? Ska man veta sånt?
VILKEN PARFYM ANVÄNDER DU? Ingen alls.
VAD ÄR DU RÄDD FÖR? Kärleken, mig själv ibland?
GILLAR DU ATT TVÄTTA? Borde jag gilla det?
GILLAR DU BERG OCH DALBANA? Nej, varken mental eller fysisk.

* SENASTE?
FILM DU HYRDE? Kommer inte ihåg.
FILM DU KÖPTE? Någon billig här i Danmark.
LÅTEN DU HÖRDE? Något med Lasse.
LÅTEN DU LADDADE NER? Något med Beatles.
PERSON DU RINGDE? Mamma
PERSON SOM RINGDE DEJ? Julia
PERSON DU SKICKADE SMS TILL? Erika
TV PROGRAM DU TITTADE PÅ? L-word
PERSON DU TÄNKTE PÅ? Det är väl ändå min egen sak?

* FÖR ELLER EMOT:
LÅNGTIDSFÖRHÅLLANDEN? Emot generellt sätt.
UTNYTTJA NÅGON? Beror på situation....
SJÄLVMORD? Emot. Men det kan man egentligen inte sitta och bestämma åt någon annan.
UNGDOMAR SOM RÖKER? Emot. Hej dubbelmoral.
ANVÄNDA DROGER? Idioti.
SEX FÖRE ÄKTENSKAP? Upp till var och en.
KÖRA ONYKTERT? Idiotiskt är bara förnamnet när det gäller det.
FÖRHÅLLANDEN? För hoppas jag...

* FAVORIT...
MAT? KÖTT
LÅT? Hide away, Laleh
SAK ATT GÖRA? Allt utom det jag borde.
SPORT? Förstår inte frågan...kombinationen favorit och sport?!
DRYCK? Te
KLÄDER? Linne
FILM? Love actually är en av många
BIL? Bil? hm....
SERIE? Någon engelsk deckare kanske?

* HAR DU NÅGONSIN...
GRÅTIT ÖVER EN POJKE? Nej
GRÅTIT ÖVER EN FLICKA? Nej
LJUGIT FÖR NÅGON? Ja
VARIT I SLAGSMÅL? Nej, jag tror inte det.
BLIVIT ARRESTERAD? Haha...nej, men visiterad på flygplatsen, räknas det?
TRÄFFAT NÅGON FRÅN INTERNET IRL? Javisst....

* ANTAL...

GÅNGER DU VARIT KÄR? Hm...två kanske
GÅNGER DITT HJÄRTA BRUSTIT? två skulle jag tro
HJÄRTAN BRUSTIT PGA DEJ? Jag vet inte....fråga dem.
TJEJER DU KYSST? ja
PERSONER FRÅN GRUNDSKOLAN DU FORTFARANDE HAR KONTAKT MED? max 3
GÅNGER DITT NAMN VARIT I TIDNINGEN? Eftersom jag skriver där så händer det ibland.
ÄRR PÅ KROPPEN? Flera, men det största är från blindtarmen.

Kommentarer
Postat av: Ängelmedhorn

vad vackert skrivet ;-)

Postat av: Noaalicia

How can a person get info. on friends and family in p.a. and thank you for having this site .

2010-02-25 @ 11:35:55
URL: http://noaalicia.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback