Lycka till!

Skit.
Ikväll är det Kaktusgala i Kalmar. Och jag kan inte vara där!
Jag hoppas verkligen att A vinner pris för bästa huvudroll och att vår musikvideo och kortfilm vinner. Men det hade varit så kul att kunna vara med nu när det faktiskt handlar om filmer vi gjort det här året. Men jag är inte bitter...inte alls...

Vad som stör mig ännu mer är att jag HADE kunnat vara där. Om skolan hade haft lite mer framförhållning och jag tänkt ett steg längre.
Insåg nämligen precis att jag hade kunnat dra till Kalmar i fredags från Köpenhamn och åka tillbaka till Århus imorgon. Jag vet, det kanske inte hade fukat perfekt i praktiken, men det stör mig som fan att jag inte ens övervägde möjligheten innan.

Skickar iallafall en lyckospark till klasskompisarna och fortsätter skriva på min otroligt intressanta artikel om öppenheten inom EU....

over and out

(ja, jag ska rycka upp mig, men låt mig bara få tycka lite synd om mig själv först...)

Kommentarer
Postat av: Tell

Tack!
Vi kände din närvaro! Speciellt Karin, hon påstod att hon kände att du var kissinödig... jag tror att mycket av den känslan hade med hennes alkoholkonsumtion att göra...
Ja, i vilket fall som... Jag vann inte som bästa skådis, men det gör mig inte så mycket. Vi vann bästa kortfilm med "Mats plats" iaf. =)

2007-05-18 @ 22:27:11
Postat av: den andra hanna

hej hanna! hoppas allt är lugnt där borta på andra sidan! hur har det varit? du är saknad i klassen!! jag läste ditt inlägg, just det här, och såg att du skrev om öppenheten inom EU - vilket jag precis gör fast i kalmar.och båda heter hanna.slump?! i don't think so... eller?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback