Tidsskillnad

Hm...här sitter jag och kände mig allmänt laddad för att ringa till Island. Förberedd var jag på allt utom att det faktiskt är två timmars tidsskillnad där. Klockan är alltså bara halv nio på Island. Suck. Men det är bara att vänta och sedan återkomma antar jag...det enda positiva är väl att jag inte ringde när klockan var nio i Danmark...

För övrigt har jag besök den här helgen, men besöket har övergivit mig till förmån för chinchillor och Skagen. Något som troligtvis kommer bli en heldagsutflykt skulle jag kunna tänka mig.
Igår var vi iallafall en sväng till stranden och på Bazaren...mycket najs. Sedan blev det film och grillning på kvällen. Ikväll är väl planen att vi ska gå ut, tror dock att vi kommer vara något möra senare idag eftersom en viss luftmadrass fick för sig att släppa ifrån sig merparten av luften under natten, något som orsakade febril aktivitet.

Ja ja...vi får väl se vad som händer och fötter...

over and out

Kommentarer
Postat av: Ängelmedhorn

låter som hets och mys och kärlek och allt annat man kan behöva


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback