Trött & sliten

Tant är inte på topp idag. Det verkar som att armfan inte tänker ge med sig och eftersom jag är så slö så får jag gå runt med det som kan vara en infektion i armen hela vecka i Bryssel. Verkligen jättebra, inte....
Dessutom viss känsla av annalkande förkylning, det uppskattas inte heller. Trött är jag också, känner mig inte utvilad någonstans och det lär ju inte ändras under veckan som kommer precis.

Just nu vill jag bara lägga mig i min säng och sova samt läsa slutet på en deckare jag håller på med.

Men istället ska jag och Viktorija snart ge oss av till Netto för att inhandla diverse saker till vår picknick på stranden. För naturligtvis är det den första molniga dagen på jag vet inte hur länge när vi har bokat in en picknick. Men jag tror det blir najs ändå. Ska vila lite och samla krafter inför eftermiddagens researchande och packande.

Packa är ju ett annat aber att ta tag i idag. Vilken väska, hur mycket kläder...osv....suck...jag hatar att packa fast jag borde vara proffs på det vid det här laget.

Nu ska jag göra något vettigt istället för att klaga...

over and out

Kommentarer
Postat av: Ängeln

hanna va fan! nu tar du och rycker upp dig. gör det du ska, annars tänker jag vrida av näsan!! JA AVINTE OM!

Postat av: Gunnarvanja

Greetings from Arlington, Texas! Nice site!

2008-12-11 @ 13:33:56
URL: http://www.enequist.dk/gunnarvanja

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback