Bokmal med nostalgi

Jag har kommit in i en bokperiod där jag plöjer den ena boken efter den andra. Gärna en bra deckare som det inte går att slita sig ifrån förrän man vet vem som är mördare.

Idag snubblade jag faktiskt över en riktigt bra bok som jag fått tips om; nämligen Punkindustriell hårdrockare med attityd av Louise Halvardsson.

Det är en bok som alla som växt upp i Nässjö bör läsa, den är klockren i sina skildringar av allt från Inas café på Brinell till discona på Pigalle. Hög igenkänningsfaktor med andra ord ;)

over and out

Kommentarer
Postat av: Ängeln

det är så härligt att läsa. hade nästan glömt bort hur roligt, avslappnande och underbart det är att läsa skönlitt. blir väl så, när man tvingades läsa kurslitt under fem år. tvång är aldrig roligt...

Lollos bok är kärlek!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback