Inspiration

I fredagas var jag på en bra och inspirerande föreläsning med Björn Häger, känd journalist som är väldigt bra på intervjuteknik. Han höll på från nio till tre och lyckades hålla det intressant i stort sett hela tiden. Det är mer än vad man kan säga om vissa andra som vi plågas upprepade gånger med...
Hursomhelst så är det upplyftande med bra gästföreläsare, det är ett som är säkert.

I övrigt så rullar tillvaron på med skola och allt annat. Vi har nu utvidgat vår analys till att även omfatta två dagstidningar; nämligen Västerbottens Kuriren och Göteborgs Posten. Och idag fick vi faktiskt hela två träffar i den förstnämnda! trodde aldrig jag skulle bli så glad över att läsa en ledarsida i en norrländsk tidning som jag blev när jag insåg att de hänvisade till DN debatt! :)
Kanske verkar det något märkligt att bli till sig över en sådan sak, men när det går tre motgångar på en framgång när det handlar om vår uppsats så blir man det.

I övrigt har helgen varit ganska lugn faktiskt. Borde gå och se om korridorsköket ska städas idag eller imorgon...

over and out

Kommentarer
Postat av: Ängeln

stora grejer på gång med andra ord ;-) låter som att det går framåt. härligt härligt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback