Jaha.

Igår hade vi det första mötet inför Radioprojektet...det var intressant...kommer bli mycket jobb framöver om man säger så. Första steget är att vi ska lyssna in oss på olika stationers program och sedan ska kundbesöken inledas. Så det kommer bli mycket åkande i vår.
Men jag tror faktiskt det kommer bli bra med. Bara vi håller mötena till dagtid och i skolan i fortsättningen ;)

Idag har det varit en lugn och skön dag, pluggat lite, tränat, fixat några julklappar...

För övrigt är jag inne i en period där jag är något trött på folk.

over and out

Kommentarer
Postat av: Ängeln

haha innebär det att det blev för blött och pinsamt??

Man får tröttna på folk bara man gillar dem iaf.

2007-11-17 @ 06:21:27
Postat av: Anna-Lena

Men det kommer att bli en vår full av spännande möten och projekt. Jag är mitt uppe i födelsedagspresentshoppande, måste börja med julklapparna snart också. Ha det så bra.
Kram

Postat av: Tell

Snacka om en diskret redovisning av en blöt kväll Hanna! =) Kanske bäst så....

2007-11-19 @ 10:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback