Rent kök men försvunna glas

Jag slutar aldrig att förvånas...när jag kom hem hade någon städat och man kunde nästan spegla sig i diskbänken. Disken var diskad, skräpet slängt och det var helt enkelt städat i köket :)
Synd bara att det medförde att mina glas fått fötter under helgen och att en burk fortfarande saknas, men det ska jag ta och reda ut imorgon tänker jag mig.

Helgen hemma var precis som helgerna hemma brukar vara. Mycket socialt, mycket alkohol och mycket god och gratis mat.
Imorgon är det ny vecka och nya möjligheter. Saker som ska fixas, samtal som ska ringas och böcker som ska läsas.

Nu te, tv och sen sova....

Vet ni? jag är så glad att jag har människor i min närhet som hela tiden stöttar och tror på mig, det behövs ska jag säga. Ni vet vilka ni är ;)

over and out

Kommentarer
Postat av: Ängeln

*imponerad*

tack för en underbar helg! nu ska vi bara jboba oss uppåt =)

2007-11-05 @ 08:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback