Schizofrent beteende

Jag har länge tänkt boka tid för undersökning hos en tandläkare här i Kalmar. Problemet är bara att jag under mina snart tre år här aldrig behövt gå till en sådan och därför inte heller har någon att gå till.
Alltså kammade jag igår hem massa vuxenpoäng genom att ägna en god stund åt att försöka komma fram till om det är bäst att gå till Folktandvården eller en privat tandläkare.
Efter stor beslutsångest om vad som är bäst så bestämmer jag mig till sist för att ringa till Folktandvården. Jag ringer och får en tid i början av december.
När jag lagt på luren känner jag mig inte helt tillfreds med mitt val och ringer helt enkelt även upp en av de privata tandläkare jag kollat på.
Inom loppet av tio minuter har jag alltså bokat tid för undersökning hos två olika tandläkare. Nu måste jag boka av tiden hos Folktandvården. Suck. Ibland blir jag så trött på mig själv.

over and out


Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Så typiskt dig Hanna:) Du kan också gå kvar hos din tandläkare i Nässjö om du vill.
Kram

Postat av: Tell

Eller så kan du gå till båda?
Ja, bara för att vara på den säkra sidan alltså...

2007-11-06 @ 19:04:20
Postat av: Ängeln

det där är till och med lite extremt för att vara dig...

jag kan ta en tid?! ;-)

2007-11-07 @ 00:29:51
URL: http://angelmedhorn.blogg.se
Postat av: Karin

Jag säger ju det. Du är nitisk!

2007-11-07 @ 13:33:21
Postat av: Karin

Jag säger ju det. Du är nitisk!

2007-11-07 @ 13:33:30
Postat av: Karin

Och jag med tydligen.

2007-11-07 @ 13:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback