Stockholm i mitt hjärta

Imorgon bär det av till Stockholm. Vad jag ska göra där vet jag inte riktigt mer än att jag ska umgås lite med Z, leta lite julklappar och njuta av storstadens charm. Det blir nog najs tror jag...att dessutom åka buss dit blir en upplevelse...

Nu är det typ meningen att jag ska packa, gå och köpa något att äta och fixa det som behöver fixas inför morgondagens resa.
Istället fastnade jag vid datorn och kommer väl att få panikpacka sent ikväll med följd att jag inte kommer få så mycket sömn.

Försöker också lyssna in mig på så många program som möjligt på P1 och P4, och det vill inte säga lite. Men en del ska jag nog hinna igenom innan nästa möte med radioprojektet.

Nu ska jag ta tag i mig själv.

over and out

Kommentarer
Postat av: Ängeln

have fun darling!

själv ska jag försöka nyktra till och reda ut allt skumt jag hittade på i natt...

2007-11-25 @ 11:32:45
Postat av: Anna-Lena

Ha det så bra i storstaden!

Postat av: Karin

Hur är la capital? Jag saknar dej!

2007-11-26 @ 12:58:54
Postat av: Ängeln

vi kommer säkert finna kärleken! helvete!

2007-11-27 @ 22:32:12
URL: http://angelmedhorn.blogg.se
Postat av: Gauteagnete

Very well done site! Please keep up the good work.

2008-12-03 @ 14:04:14
URL: http://www.enequist.dk/gauteagnete

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback