Uppdatering helt enkelt

Stockholm var underbart. En välbehövlig paus från vardagen även om bussresan dit sög. Det blev mys och mat med Z, tur på söder, lunch på Gondolen (ett ställe jag rekommenderar folk att besöka; god mat och fantastisk utsikt över stan)

I övrigt är jag just nu väldigt trött på folk. Jag förstår inte hur svårt det kan vara att ta egna initiativ och faktiskt genomföra saker utan att andra pekar före hela j-vla tiden!
Årets november har varit en av de segaste i historien känns det som. Och nu när det snart är över så inser jag plötsligt att det snart är december vilket innebär att det snart är dags att lämna in en uppsats som är långt ifrån klar. Men innerst inne är jag rätt övertygad om att vi fixar det, om vi så ska jobba i princip dygnet runt för att bli klara i tid.

Men en klar ljuspunkt är onekligen att jag får besök imorgon! då blir det mat, mys, Sverker, julmarknad och framför allt Winnerbäck på söndag :) det blir grejer det!

Allt annat får helt enkelt försöka skjutas på framtiden och tas tag i på måndag...eller nåt.

over and out

Kommentarer
Postat av: Ängeln

tomorrow =)

Postat av: Abelhilde

Big tnks for interesting and useful site!

2008-09-23 @ 09:01:07
URL: http://abelhilde.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback