You´ve got a friend

Ja, jag vet att jag är seg. Men idag när jag lånade skivor på bibblan så plockade jag även med mig en med Bo Kaspers Orkester och tänkte att jag äntligen skulle ge dem en ärlig chans. Och de var ju faktiskt riktigt bra måste jag säga :)

För övrigt har jag insett att det är dags att försöka rycka upp sig och inse att jag faktiskt har flera roliga saker att se fram emot, nämligen....en resa till Stockholm, besök och konsert, spex, sittning samt att det faktiskt är jul snabbare än jag anar...
Sen när jag kommer tillbaka i januari är det verkligen bara upploppet kvar. Och vilket upplopp det kommer bli sen. Med största sannolikhet en stressig termin men förhoppningsvis även en termin fylld av roliga upplevelser och nya bekantskaper. Sen....sen är det den berömda verkligheten som gäller...men inte tänka på det nu; mycket som ska hända innan dess...

Så roligt att inse att vissa människor aldrig förnekar sig...jag säger då det. Somliga är bra för ens självförtroende. Och de som inte har vett att uppskatta mig...tja, det är ju faktiskt deras problem och inte mitt.

Vi säger så.

over and out

Kommentarer
Postat av: Ängeln

men shit! har du missat BKO's storhet!!!! Stryk borde du ha! Verkligheten är underbar om den ger jobb och pengar annars suger den rätt hårt

2007-11-21 @ 06:43:51
Postat av: Joolz

Hmm, jag har heller aldrig kommit mig för att lyssna på Bo Kaspers, men jag antar att jag borde ta och göra det nu då, efter den fina recensionen!
Det är rätta takter, tänka på alla roliga, positiva saker som ska hända. Usch, just nu har jag svårt att göra det, men jag inspireras av dig och ska göra mitt bästa! =)

Postat av: Ängeln

känns lite som att du lika gärna hade kunnat klippa det... hmm inte jättenöjd men det duger. ska fundera över hur jag vill ha det tills det är dags igen

2007-11-21 @ 22:11:46
Postat av: Anna-Lena

Jag har heller aldrig lyssnat på BKO. Du får ta och skicka över några låtar, så att jag kan bedömma dem. Man måste ha saker att se framemot, annars funkar det inte. Ha det så bra i Sthlm.
Kram

2007-11-22 @ 19:04:56
Postat av: Anthonyanja

good job please keep on the good work

2010-03-29 @ 12:33:01
URL: http://anthonyanja.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback