Höst på min planet

Dagarna blir kallare och luften är hög och klar. Löven på träden har för längesedan bytt färg och ligger snart på marken. Snart är det november. Hur gick det till? nyss var det ju sommar känns det som.
Hösten här vid kusten är underbar.
Jag älskar att promenera vid havet oavsett om det ligger stilla och solen skiner eller om sundet är insvept i en grå dimma och vinden sliter i mig.

Just nu sliter vi med uppsatsen. Att skriva en uppsats utan handledare är inte enkelt. Visst kommer vi få en handledare, men det hjälper ju inte när vi inte har någon nu när vi håller på med teorier, metoder och att lägga upp hela uppsatsen. Jag blir så trött på den här skolan.

På fredag får jag veta hur det har gått. Jag håller tummarna.

På torsdag åker jag igen. Det blir skönt.

over and out


Kommentarer
Postat av: Anonym

det kommer gå kanon!

höst är härligt och vintern kommer bli underbar

2007-10-22 @ 22:25:21
Postat av: Joolz

Jag önskar att jag också älskade hösten. Jag vet att man inte skulle uppskatta sommaren lika mycket om den hade varat året runt, men ändå.

Jag håller alla mina tummar och välkomnar dig även hit till Skåneland!

Kram

Postat av: Teohelen

Interesting. No more comment :)

2009-07-21 @ 12:33:28
URL: http://teohelen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback