I actually think that today is a good day...

Vilken dag! vilket osannolikt flyt!

* intervju för radioprojektet - kändes som att det gick bra
* hjälpa pappa med intervjuer - kändes också bra
* Kristyr - total hysteri om inte annat
* jag behöver inte göra om uppsatsanalyserna. för jag är så JÄVLA BRA!
* och sist men inte minst...DET VERKAR SOM ATT JAG HAR KLARAT TENTAN!!!

Den sista punkten kan jag verkligen inte få in i mitt huvud. Kommer inte tro på det förrän jag har tentan (eller betyget på den) i min hand. Men om det stämmer är det ju fantastiskt underbart och en stor sten lyfts från mina axlar.

Jag är så jävla bra. Och alla som inte har vett att uppskatta mig....tja...det är faktiskt deras förlust.

over and out...

I helgen ska detta firas!!

Kommentarer
Postat av: Ängeln

U rock!!

Postat av: karin

ja ser detta från min mobil! ja e så high tech! å du e så bra!

2007-10-19 @ 20:52:56
Postat av: Jenskarine

Cool site. Very beautifull , good dizzying . Im glad for you.

2010-06-29 @ 11:11:55
URL: http://jenskarine.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback