Prag är underbart, verkligheten suger

Trots avsaknad av planering, försenade tåg och några mindre bra val så blev det ändå precis så bra som jag trodde det skulle bli!
Pragresna var ren och skär kärlek!
Det blev massa fotande, öldrickande (vad göra om en öl kostar en tia liksom?), sevärdheter och mat...lägg även till bra sällskap, filosofiska samtal och trevliga människor och lyckan är total.

Det är också därför det suger att vara tillbaka i verkligheten igen. Så smidigt att kunna åka iväg från alla måsten och annat. Men det går ju tyvärr inte hur länge som helst.

Endera dagen kommer en uppdatering av resan på resedagboken och bilder, men redan nu bjuder jag på några smakprov på hur det såg ut...

  
    


Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Låter som om ni har haft det toppenbra i Prag. Vadå resedagbok? Har du en? Gör Norrlandstestet!
Kram A-L

Postat av: Ängeln

löööööve

vi kanske skulle bestämma vem som ska skriva vad? jag ska gå igenom mina bilder med...

2007-10-17 @ 16:03:20
URL: http://angelmedhorn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback