Ångest och en massa nostalgi

Hur svårt kan det vara att sätta ihop en tio minuter lång redovisning av fem veckors praktik? tydligen jävligt svårt.

När jag vaknade idag (alldeles för sent för övrigt...) så la jag uppen plan för dagen som innefattade att hinna tentaplugga, förbereda ovan nämnda redovisning som jag ska ha imorgon samt förhoppningsvis gå ut en liten stund i solen innan den går ner. Jag älskar när jag är optimist.

Det är mer troligt att dagen kommer se ut något i stil med: ångest över redovisningen framåt kvällen och ångest över att jag inte hunnit plugga något .
Däremot kommer jag med största säkerhet att gå ut en sväng och det är ju alltid något antar jag.

Just nu önskar jag mig ungefär fyra dagar fram i tiden. Då har jag gjort tentan och sitter förhoppningsvis på tåget mot Gbg och en välbehövligt avslappnade helg.

Håll tummarna för att motivationen räcker hela vägen...det ska jag göra iallafall...bjuder på lite bilder med sommarkänsla, kan behövas nu när löven faller och vinden blåser friskt från havet...

          

       


over and out

Kommentarer
Postat av: ängeln

det blir inte bättre om man sätter sig för att blogga ist ;-)
tror på dig as always
kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback