Att sätta lite eld i baken lönar sig...

...eller vill man ha något gjort får man göra det själv som min kloka vän J sa.

Igår hetsade jag båda praktikplatserna om intyg samt om att jag inte fått se min krönika som gick i tryck i veckan. Idag hade jag ett intyg från Göteborg i brevlådan och ett från Norrköping på mailen. Dessutom ett mail som lovade att jag skulle ha tidningen med min krönika imorgon.

Ja, ibland måste man styra upp saker.

Dagens föreläsning sög kan man säga för att uttrycka det milt. Helt sanslöst att ta in en föreläsare som står och läser innantill!
Jag säger då det...
Eftermiddagen tillbringades på bibblan med tentaplugg, gick bättre än förväntat även om jag fortfarande har stora tvivel på om det kommer gå vägen eller inte på torsdag. Men imorgon är sista rycket och sen är det bara att hoppas på det bästa.

Ett som är säkert är att jag ska släppa allt vad tenta heter när jag sätter mig på tåget till fel kust på torsdag vid lunch...

over and out

Kommentarer
Postat av: Staff

Så du menar att du lämnar mig ensam med min stalker hela helgen... oooh nooooes!! :P

Postat av: Karin

De e lugnt Hannut! Jag håller ställningarna. Förresten vet jag inte om jag gillar Staffs attityd, men de ska vi nog kunna ta urn!

2007-09-26 @ 17:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback