En hård vecka senare...

I mitt nästa liv ska jag bli sansad.
Eller kanske inte, men det lät ju bra iallafall...efter att ha varit tillbaka en vecka i Kalmar är jag helt slut. Snacka om intensivt och då har inte skolan dragit igång på allvar än. Men kul har det varit.

Veckan som gått har jag...

...ätit pizza tre gånger
...tittat på film
...druckit rödvin på en brygga
...spridit ett datavirus till mina vänner
...fått massa pengar från Erasmus
...frågat mig vad jag håller på med
...förfestat till gammal 90-tals musik
...fått gratis sprit
...varit på mellanfest utanför högskolebibblan
...varit på klassfest
...ätit kräftor
...varit med om ett intressant sammanträffande
...ramlat av en stol
...legat i en hängmatta mitt i natten
...gett bort ett rosa paraply
...skrattat så jag fått kramp

Slå det om ni kan ;)

over and out

Kommentarer
Postat av: Joolz

Ja, det var minsann inte illa du! Du slår iaf mig med hästlängder! Men det är ju som vanligt! ;-) Mer action i ditt liv än i mitt. ;-) Ses snart, wiee! Kram, J


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback