Sjung om studentens lyckliga dar

Det har ju faktiskt sina ljusa sidor att vara student. Egentligen är det bara nu man har möjlighet att lägga upp sin dag som man vill. Klyschigt men sant.
Att ha föreläsningar antingen tre timmar på förmiddagen eller eftermiddagen gör att jag kan njuta av en underbart solig dag och gå på en spontan promenad längs med havet. Fantastiskt. Det är nu Kalmar är som bäst kan man säga.

Även om nollningen för de nya studenterna gick in i sin andra vecka i måndags så känns det som att vardagen börjat rulla igång så smått. Mycket handlar om att försöka få ihop två kurser parallellt och samtidigt hinna med ett socialt liv och lite träning då och då.

Men! imorgon bär det av till Nässjö igen. Blir najs med 25-årsfest i helgen och träffa folket igen (även om det inte var så längesedan sist...)
För övrigt är det många roliga saker att se fram emot i höst. Så jag ska nog palla de mindre roliga sakerna i höst också tror jag.

over and out

Kommentarer
Postat av: Ängeln

du måste kolla in gästlistan!!
http://karlsson.erika.googlepages.com/g%C3%A4stlista

Postat av: Ängeln

haha tack igen! det känns underbart. framför allt då flera frågade igår om jag inte kan stanna och Marianne vart överlycklig då jag frågade. Hon sa att hon hade tänkt fråga mig =)

2007-09-06 @ 16:27:50
URL: http://angelmedhorn.blogg.se
Postat av: Christianebba

Hey, this is a great site, I learned a lot!

2009-02-13 @ 09:11:40
URL: http://christianebba.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback