Slå ut det inneboende agget

Så mycket som borde göras och så lite energi att få det gjort. Suck. Var längesedan jag var tvungen att plugga till en tenta med så otroligt låg motivation.
Istället gör jag inget alls, eller jo, det gör jag, men det blir mest lite halvhjärtat känns det som.

Idag var jag och Karin på boxning. Otroligt bra för att få ut inneboende aggressioner. Me like.

Helgen som gick tillbringade jag i ju i Nässjö. Nästan lika intensivt som alltid, dock lite mer plugg denna gång mot vad det brukar vara.
Den stora grejen var ju en viss 25-årsfest. Mycket lyckad fest. Folk var på bra festhumör och bjöd verkligen på sig själva. Det var dans, shot på allt från kinesisk sprit till Hallands Fläder, Roffehets och god tårta.
Efter en kort sväng på en efterfest cyklade jag hem glad och nöjd.

over and out


Kommentarer
Postat av: Ängeln

det var kärlek!! Så himla glad att Bea var med ;-)

2007-09-13 @ 11:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback