"Vi ska lösa det smidigt"

Nu har jag faktiskt tagit tag i lite saker...snart hoppas jag att lite av den mentala stressen kommer släppa.

* Tog beslutet att skjuta upp ekonomijournalistiken till början av november, vilket gör att jag förhoppningsvis har lite mer tid att ägna till det och att jag inte behöver klämma in det under oktober som redan är fullspäckad.
* Min lärare ringde och vi har äntligen bestämt ett datum för redovisning av min praktik. Känns bra och ännu bättre känns det att hon faktiskt bryr sig om hur det går för mig nu när jag måste läsa in en hel kurs på egen hand.
* Idag har vi redigerat lite inför morgondagens program. Det verkar som att det kan bli ett bra program. Synd bara att flera av våra "trogna" lyssnare inte kan lyssna :(

Nu sova och hoppas på att jag inte blir sjuk.

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback