Dårskap och bensinspill

Jag håller på att bli galen. På riktigt. Idag är det onsdag och varje dag har hittills inneburit ett nytt/problem/strul/oväntad vändning. Vete fan om jag ska våga gå upp imorgon eller inte...

I dag har vi gjort Ålem. Har varit en riktigt trevlig och spontan dag där vi blivit väldigt väl bemötta av folk som vi bara hoppat på, sånt är alltid kul. Roligast var när vi återupplevde våra egna fritidsminnen på den äldsta byskolan i trä. Till Ålem for vi i en hyrbil, mycket hysteri och många oväntade motorstopp kan man säga. Toppen nåddes när vi skulle lämna tillbaka bilen och inte har förstått att vi förväntas tanka. Panik utbröt då vi inte vill visa oss dumma och okunniga. Men som de rättrådiga kvinnor vi är så slog vi raskt upp vilken typ av bensin som bilen föredrog och lyckades till slut också få upp tanklocket. Att det sedan hamnade en del bensin utanför får ses som en mindre petitess...

Nu håller vi tummarna för att allt löser sig till det bästa...

Kärlek vänner

---------
22.09

okej. Nu är det dags att tagga ner, på riktigt. Vart tog den där klädsamma tålmodigheten vägen? har jag ens ägt en sådan?

herregud

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Jag gissar på att du tappade den i Ålem...kram

2008-04-03 @ 13:25:45
Postat av: Joolz

Kärlek till dig!

Postat av: Karut

Skulle tålmodighet vara klädsamt? Ha! Jag gillar dej när du är ivrig.

2008-04-03 @ 19:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback