Förväntan

Hem åker man inte för att vila upp sig för jag är sällan så sliten som efter en helg i Nässjö. Men det är ju lite charmigt med på ett sätt. Helgen var iallafall najs och troligtvis sista gången jag åkte hem innan sommaren.

Radioprojektet rullar på för fullt och i fredags blev det klart att jag och E ska göra en av de mest omfattande produktionerna, så vi lär ha att göra. Dessutom ska jag ju till Norrland två gånger på två veckor och hinna med att få lite besök också.
Någonstans emellan allt ska jag försöka fundera på sommaren, hösten och resten av livet. Många tankar kring vad jag vill göra, men även tankar kring vad jag absolut inte vill göra. Mycket ska hända innan dess, men tiden kommer rusa till åttonde juni då vi drar till New York och sedan är det faktiskt slut på riktigt. Märkligt.

kärlek vänner

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Nässjö innebär alltid en massa supande;) Tack för igår! Kram

2008-04-13 @ 23:22:51
Postat av: Ängeln

att åka iväg betyder ofta att man blir sliten och sover lite men samtidigt ger det så mycket energi! skumt det där.

helgen var löööööööööve som vår vän brukar säga.
miss u men snart igen! =)
kärlek

Postat av: Ängeln

åh är det den Lotta?!?! coolt! =)

2008-04-14 @ 07:28:13
URL: http://angelmedhorn.blogg.se
Postat av: Karut

Fast det är ju inte slut Hannut. Det är bara början på nått nytt! (Jag älskar mej själv när jag är så här klyschig. Fast jag vet att jag har rätt. Det är det som är så frodigt!)

2008-04-14 @ 19:26:23
Postat av: Ängeln

när du sa det kopplade jag men inte innan dess. men minns att du sett bilden? eller har jag fel igen?

2008-04-14 @ 20:50:32
URL: http://angelmedhorn.blogg.se
Postat av: Ingrid

Yeah! Det blidde NY för er oxå... göttigt!

2008-04-16 @ 22:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback