Frodiga tider!

Helgen var mycket lyckad. Trots att jag lovat mig själv att dra ner på mina utgifter under helgen med tanke på alla pengar som rullade under vistelsen i Umeå. Men icke! Eftersom jag av naturen är ivrig och inte alls måttfull fann jag mig själv plötsligt betala för en tegelsten av Ulf Lundell samt två cd-skivor när jag egentligen bara skulle ha två plastmuggar. Jag säger då det. Min främsta fundering är varför jag köpte boken?!
Vidare var vi även och köpte kläder; jag skulle TITTA på en vårjacka men KÖPTE en vårjacka samt jeans, mycket dyrare jeans än jag vanligtvis brukar köpa. Men roligt hade vi och det är ju faktiskt huvudsaken.

Nu befinner jag mig på ett hotell i Luleå och sitter och hetsar morgondagen med mig själv. Jag tror att jag har läget under kontroll, men ändå. Det är ju helt klart lite press på att det måste bli bra eftersom det inte är ett alternativ att åka tillbaka och göra om. Nåja, jag får helt enkelt lita till min personliga charm.
Sen bär det av söderut igen efter en övernattning i Umeå och en dag i Stockholm. Härliga intensiva, hetsiga tider!

Kärlek vänner

Kommentarer
Postat av: Ängeln

u rock således kommer du fixa det!

hälsa fiddemannen ;-)

kärlek

Postat av: Anna-Lena

Vi kommer aldrig att få svar på varför du köpte boken;) Ge bort den till någon kanske? Klart att du har fixat inslaget. Tack för en supernice helg. Kram

2008-04-29 @ 23:03:36
Postat av: Jonmoa

Thank you for producing such a down to earth site.

2009-07-03 @ 13:04:44
URL: http://jonmoa.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback