Tillbaka

Bloggen har legat nere, jag har legat nere men konstigt nog har tillvaron rullat på som vanligt. I söndags lämnade Karut mig så för praktiken och det är inte utan att det känns tomt i Kalmar och skolan utan alla som är iväg. Men men...

Igår kom för övrigt äntligen dagen då det var dags att dra igång med Radioprojektet på allvar. Från och med nu (om vi klarar videokursen vill säga...) har vi "bara" det att fokusera på. Det kommer bli mycket att göra men skönt att inte ha hundra oavslutade saker i huvudet iallafall.
Än så länge har jag hittat en gårdsbutik som jag nog ska besöka för Menys räkning och imorgon bär det av till metropolen Ålem för att göra ett pilotavsnitt på E22:an.
Vi har redan sålt grejer för en summa som jag är mer än nöjd med så det ser bra ut måste jag säga.

Sommarjobbskarusellen slutade med fem veckor på P4 Jönköping, något jag är väldigt nöjd med och stolt över. Förhoppningsvis blir det även lite SMT i augusti innan den otäcka verkligheten väntar efter sommaren.

Nu håller jag bara tummarna för att flytet håller i sig på alla plan.

Kärlek vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback