Two months and counting...

Jiiiiiha! denna vecka är snart slut (något jag aldrig trodde skulle hända) och det är exakt två månader till jag tar examen =)
Så mina vänner...vid den här tiden om två månader är vi ute och gör Kalmar en sista gång för att fira att tre år är över. Sen är jag en fri människa igen och kan göra precis vad jag känner för; skrämmande men också väldigt häftigt. 

Kalmar kommer för alltid ha en speciell plats i mitt hjärta, jag har ju trots allt bott här i snart två och ett halvt år. Och hade det inte varit för den där dagen för snart tre år sedan när jag åkte hit på vinst och förlust och faktiskt blev antagen hade jag aldrig lärt känna de människorna jag nu umgås med, aldrig drivit Kristyr, aldrig åkt till Danmark som utbytesstudent, aldrig dansat på bordet på Sjösjukan, aldrig hittat mitt smultronställe vid havet....

kärlek vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback