Vackra pojkar vackra män

Snart är ytterligare en vecka slut och som vanligt vet jag inte riktigt hur det gick till. Det är mycket som rör på sig nu; både i Radioprojektet och i livet i övrigt. Härliga tider mestadels faktiskt.

Kommande tre veckor blir intensiva men förhoppningsvis roliga. Det blir konferens, inspelning på gårdsbutik långt uppe i Norrland, besök och slutligen en vecka på Gotland. Mycket jobb men kul att se sig om lite med. Och sen...sen är det typ bara tre veckor kvar till examen, New York och lite ledighet =) och eftersom jag vet att ni alla undrar hur det går för oss med planeringen av resan så kan jag berätta att flyget är bokat och snart även hotellet. Det största "problemet" just nu är hur vi ska kunna göra av med så mycket pengar som möjligt för att inte behöva skatta bort mycket ;) dagens i-landsproblem om man säger så....

Nu sova och samla krafter inför morgondagen och helgen.

Tack för att ni finns (ni vet vilka ni är) och pallar med mina neurotiska ryck.

Kärlek

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Jag anmäler mig frivilligt som maskot på resan;)

2008-04-17 @ 23:11:40
Postat av: Polarn och fjällräven

löööööööööööööööve från malmöe

2008-04-18 @ 11:37:31
Postat av: Anna-Lena

Tycker jag att vi satsar på;)

2008-04-18 @ 23:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback