Happy new year

Så var jag då inne på upploppet. På mer än ett sätt. Har jobbat mig igenom hela julen och mellandagarna och imorgon är det nyår.

Livet som boende i en resväska och flängandes samma sträcka fram och tillbaka för att hinna jobba, umgås, få kärlek och vila rullar på.

Förra året hade jag ett nyårslöfte. I år känns som ett ännu bättre år att ha det. Har några olika på g men känner jag mig själv rätt kommer jag inte ha bestämt mig för något imorgon natt ändå.

Just nu är livet sådär frodigt ska erkännas. En känsla av hopplöshet, bitterhet och väntan har infunnit sig. En väntan på vad? på något som någonsin kommer komma?

Kanske ska nyårslöftet bli att försöka lämna den känslan i 2008 och börja tro och hoppas igen under 2009?

Gott nytt år vänner.

Kommentarer
Postat av: Ängeln

jag ska nog skita i alla män

älska mig själv mer

göra saker för min egen skull ingen annans

tillbringa tid med vänner jag vill umgås med

och troligen inte hålla ngn av föregående punkter :-)

2008-12-31 @ 12:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback