Innan allt försvinner

Detta har varit en prövningarnas dag. Dagen började med att jag fick beskedet jag väntat mig ganska länge. Ändå är det inte kul att få veta att jag och en till är de enda som inte får förlängt i vår. Det suger.
Så numera är jag öppen för förslag vad det gäller tiden efter den 18 januari.

Sen iväg på intervju med en av de mest arroganta män jag träffat på länge. Han började med att ifrågasätta varför min kollega som "brukar komma" inte var där istället. Och ifall vi inte kommunicerade med varandra om vad vi gör för jobb. När han sen insåg att han skulle få nöja sig med mig så frågade han om jag var journalist, var jag pluggat och om jag var fast anställd.
Jag kan ge mig fan på att om jag hade varit man hade jag inte fått samma dryga bemötande...inte alls...tråkigt med så dryga människor på så höga positioner.

Nu över till att planera helgens höjdpunkt och fundera över livet med ett glas whiskey.

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Dubbelsurt med andra ord. Mansgrisar borde förbjudas! Följ med mig till Kiel:) Kram

Postat av: Karut

Jävla skit! Men det löser sig. Glöm inte att du är Hannut och att du är bäst.

Män kan vara så dumma i huvudet. De borde skjutas. Nej, ännu värre, de borde dödas!

2008-12-10 @ 21:37:14
Postat av: Ängeln

Värdelösa karlar

2008-12-11 @ 12:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback