Stilla natt

Imorgon är det julafton. Och här ligger jag och har gjort allt jag borde inför imorgon. Känns bra. Däremot känns det smått surrealistiskt att det är jul. Känslan av julstämning är om möjligt ännu mindre än vanligt. Mycket tack vare att jag ska jobba hela julen troligtvis.

Nåja. Det går det med. Jag slutar ju hyfsat tidigt varje dag och ska ju hem på fredag eftermiddag. Dessutom har jag ju whiskey, Sex and the city och godis.

Annars då? jodå, livet rullar..just nu ser jag mest fram emot nyår faktiskt. Ska bli kul att träffa folk igen.

God Jul vänner. Ta hand om er.

Kärlek

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

God Jul! Med det så klarar du det mesta:) Kram

Postat av: Ängeln

Massa God Jul-kramar och lite lagom mycket lööööööve

2008-12-23 @ 23:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback