Tillvaron är just nu ett aber

Jag blir så irriterad. Satans jävla skit. Jag har supit bort min kamera. Eller kameran har supit bort sig själv. Fan vet. Men en sak är säker och det är att den efter gårdagens utgång är försvunnen. Bortglömd, tappad, stulen...inte är den här iallafall. Med tanke på hur många bilder som fanns i den så gör det hela eländet ännu värre.

Just nu känner jag att det är för mycket negativt och för lite positivt i tillvaron. Allt från jobb i jul (nej, jag kan inte förlika mig med det...) till förlorad kamera, utebliven respons och bekräftelse och slutligen osäkerhet kring vad som händer efter årsskiftet.


Kommentarer
Postat av: Ängeln

:-( nooooo och anar att det var en hel del bilder som inte ligger i datorn då ja. fan fan fan! Jävla kamera!



Anar att Wolff är bortsprungen. jag ska slå ner kameran alt den som stulat kameran.



ABER!

2008-12-07 @ 00:33:07
Postat av: Anna-Lena

J*vligt surt, speciellt på bilderna! Men snart kommer jag och lyser upp din tillvaro, ska bara skriva tenta och skriva uppsats först. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback