Avslut

Jag börjar faktiskt förstå varför vissa blir pyromaner. Igår upptäckte jag nämligen att elden har en klart renande effekt när vi eldade upp kodscheman, diagram och tidningar som vi använt oss av under arbetet med c-uppsatsen. Idag har jag även slängt hela högen med Dagens Nyheter som legat under mitt bord i nästan ett halvår medan vi arbetat med uppsatsen och i eftermiddag ska jag lämna tillbaka alla böckerna till skolbibblan.

Renande. Befriande.

Nu är uppsatsen inskickad en sista (ta i trä och allt det där...) vända till vår handledare. Sedan återstår bara att lägga upp den i databasen och sedan ska våra poäng som vi slitit så för ramla in.
Ett halvårs påfrestande arbete är klart och vi har skrivit en c-uppsats!

       

kärlek.

Kommentarer
Postat av: Ängeln

så vackert! vi kom aldrig till brännfasen men vi pratade om den en massa massa massa

Postat av: Anna-Lena

Grattis! Kommer du ihåg bränningen av matteboken, svenskaboken med mera som aldrig blev av? Kram

2008-02-17 @ 22:37:01
URL: http://annalenaholstensson.blogg.se
Postat av: Karut

Efter att ha sett bilden på Arlettomensch förstår jag också varför somliga blir pyromaner. På ett bra sätt då.

2008-02-18 @ 11:34:15
Postat av: Tell

Tack....(?) Karut!

2008-03-05 @ 08:51:33
Postat av: Patrickrebecca

Hm... This is really fresh idea of the design of the site! I seldom met such in Internet... Good Work!

2009-02-16 @ 14:28:23
URL: http://patrickrebecca.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback