I´ll follow you tonight

Imorgon är det sista dagen på den här kursen. Ska bli skönt, men samtidigt så insåg jag att det också innebär bara fem veckor till med alla som ska iväg på praktik och bara femton veckor kvar tills allt är slut. Jag har ångest fast ändå inte.
Veckan som gått har väl varit rätt ok ändå, om inte annat så har det varit uppfriskande med nya människor och framförallt med folk från "branschen". Den här veckan har det även börjat röra lite på sig; både vad det gäller sommarjobb, Radioprojekt och livet i allmänhet. Känns bra. Nu hoppas jag bara att allt verkligen går i lås också vad det gäller tajming och annat.

Imorgon får jag besök! då ska jag fira att kursen äntligen är över och att jag kan slappna av (iallafall över helgen) samt njuta av att umgås :)

kärlek.

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Sommarjobb i Jkpg?

Postat av: Karin

Det är klart att inte Karut ska försvinna. Jag tycker ju om Hannut och Karut. Nästan jämt.

2008-02-26 @ 23:29:41
Postat av: Karlalvilde

Keep the good works comming.

2008-11-07 @ 11:11:50
URL: http://webcomnetworks.com/karlalvilde

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback