It´s all inside my head

Bloggen har haft lite semester som ni säkert noterat. Anledningen är väl brist på tid, inspiration och motivation att skriva. För det beror sannerligen inte på att det inte händer saker för det gör det. Eller egentligen inget spektakulärt, snarare någon form av vardagslunk, men dagarna flyger iväg.

Det här är första hela veckan på ett tag som jag faktiskt ska spendera i Kalmar. Och som alltid så kommer då rastlösheten som på beställning. Jag går till skolan varje dag (med vissa undantag), tränar, handlar, gör det jag ska. Men hela tiden gnager en känsla i mig, en känsla av att vara konstant okoncentrerad och önska att jag vore någon annanstans och gjorde något annat.
Det är extremt frustrerande och jag kommer hela tiden på mig själv med att inte vara i nuet utan istället räkna dagar och veckor tills nästa resa.

Men! i tisdags gjorde vi något väldigt spontant. Vi bokade en resa till Barcelona! det om något är nästan abnormt frodigt som Karin skulle sagt. Ska bli riktigt najs. Vi åker i fyra dagar i början av mars när det förhoppningsvis är vår Spanien. Härliga tider!

over and out

Kommentarer
Postat av: Joolz

Usch, jag känner verkligen mig.. Så fort man måste ge sig in i vardagslunken så sätter lusten att få vara någon annanstans in.. Men nice med en härlig resa att se fram emot! =)

Postat av: Bloodyswede

Barcelona är inte att leka med...trevlig stad m fin strand o många trevliga ställen att dricka drinkar på:) Får själv nöja mig med Budapest i April...

2008-02-08 @ 20:50:21
Postat av: Ängeln

Härliga tider, strålande BArcelona tider!

Semester är aldrig fel men rastlöshet är. För med det i kroppen blir man aldrig nöjd.

2008-02-09 @ 10:06:45
URL: http://angelmedhorn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback