Lördag, äntligen lördag

Idag har jag för första gången på hur länge som helst kunnat unna mig en sovmorgon. Att sova tills man vaknar av sig själv och sedan ha möjligheten att kunna ligga och dra sig hur länge som helst är lyx.
Dessutom skiner solen ute och snart ska jag gå en sväng på stan och fixa lite samt njuta av det fina vädret.

I övrigt tänker jag unna mig att inte göra något "nyttigt eller effektivt" idag. Visst, det finns saker jag borde göra, men idag tänker jag faktiskt skita i det och vara ledig.

Alltså; solen skiner, det är lördag och ikväll ska vi äta pizza och bowla =)

(att jag sedan önskar att vissa människor befann sig här istället för långt bort är en annan historia...)

kärlek

Kommentarer
Postat av: Ängeln

sovmorgon är underskatt och även möjligheten att vara ngn nära.

Miss U Pyrrrrrrrrrret


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback