Nattlig aktivitet

Klockradion visar på 03:10 när jag vaknar av ett dunkande ljud. Min första tanke är att någon slår ihjäl någon annan i huset, den andra tanken är att det låter som att någon försöker ta sig in i mitt rum genom att slå in väggen.

Klockan 03:20 pågår fortfarande dunkandet och nu har fler än jag vaknat och röster hörs i korridoren. Funderar starkt på vad f-n det är som pågår och överväger att gå ut i korridoren men efter en överläggning med mig själv så inser jag att jag inte vill bli mer vaken än jag redan är eftersom jag ska gå upp om drygt fyra timmar.

Klockan 03:30 har ljudet upphört och ordningen lagt sig i korridoren. Jag somnar om.
När jag drygt fyra timmar senare går ut i köket för att fixa frukost upptäcker jag källan till ljudet. Glaset i nedre delen av dörren in till korridoren har ett stort hål, typ som att någon försökt sparka sig in.

Jag är så j-vla trött på att bo i korridor!

kärlek

Kommentarer
Postat av: Karut

Kärlek var ordet! (sa Bull? eller får jag va Bill?)

2008-02-14 @ 19:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback