På resande fot

Nu har jag landat i Nässjö och därmed påbörjat min tio dagar långa turné; det blir Malmö måndag-tisdag, Norrköping onsdag och sist men inte minst Barcelona torsdag - söndag. Är det inte frodigt så säg ;)
Totalt ska jag vara borta tio dagar. Och det mina vänner, är ett aber att packa för. Som vanligt har jag nog tagit med mig för mycket ; risken finns att jag måste lämna lite här i Nässjö tills påsk när jag kommer tillbaka. Men vi får se, ska kolla över packningen imorgon igen.
Imorgon är det för övrigt stora grejer på g i form av två arbetsrelaterade intervjuer. Jag hoppas mest på att intervju nummer två ger något, men det vore även skönt om intervju ett gör det, men men...den som lever får se...

Sen sist har det hänt en del men samtidigt inte så mycket. J var här en kort och intensiv helg. Mycket skratt, prat och umgänge, kravlöst och precis som det ska vara. Me like.
Sista kursen innan Radioprojektet drar igång på allvar är inledd. Det blir video i fem veckor och det känns faktiskt helt okej konstigt nog. Eller så är det så att det mesta känns ok efter projektledningskursen...

over and out

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Tack för en trevlig lunch och lycka till i Malmö. Kram

Postat av: Anna-Lena

Tack för kortet:)

2008-03-11 @ 22:36:02
URL: http://annalenaholstensson.blogg.se
Postat av: Ängeln

trevligt att man kan inspirera! ;-) nu är det upp till bevis med ;-)

kärlek

2008-03-13 @ 18:56:39
URL: http://angelmedhorn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback