Dagen då jag drack kaffe för samla poäng

Så var det första säljmötet avklarat. Jag och E for till Skövde, eller jag for i förväg, E:s tåg bestämde sig för att kuka ur och jag fick inleda mötet på egen hand.
Och det gjorde jag med glans. Offrade mig till och med på en kopp kaffe med mjölk (vilket säger en hel del när det gäller mig...), blev visad runt samt presenterad för massa "viktiga" människor och lyssna på skryt om hur bra de var. Härliga tider!
Sen dök E upp och vi lyckades nog tina upp kanalchefen något, så till slut ville han faktiskt ha synopsis på några av våra idéer.

Dagen avslutades med E och L på puben. Rolig och ganska hysterisk kväll. Nu hetsar vi allt och inget samt tittar på Seinfeld.
Imorgon ska vi charma P4 Jönköping.

Härliga tider!

Kärlek

Kommentarer
Postat av: Ängeln

Inte Jerusalem inte Jerusalem inte... ;-)

U rock!

Postat av: Anna-Lena

Lycka till på P4! Så du är numera kaffedrickare, intressant...kram

2008-01-25 @ 15:01:32
URL: http://annalenaholstensson.blogg.se
Postat av: Joolz

Det finns hopp även för Hanna! *jihoooo* Snart kommer du dricka latte som den rejäla quinna du är! ;-) Kraaaaaaaaaaaaaaaaaam!

2008-01-25 @ 16:39:10
URL: http://juliakylberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback