It´s the final countdown

Helgen kom och gick med en väldig fart. Det har varit middag, spelkväll, studieresa till Nybro och uppsatsarbete. Vilken helg, jag säger då det...

Just nu sitter jag och funderar på hur jag ska lägga upp morgondagen på ett effektivt sätt. Allt handlar ju om prioriteringar och när tiden inte riktigt räcker till blir det svårt att prioritera rätt, men så väldigt viktigt.
På onsdag kväll bär det av hemåt för en om möjligt ännu intensivare helg då jag i följande ordning ska besöka Nässjö-Jönköping-Skövde-Jönköping-Nässjö-Motala-Nässjö.
Det blir ett flängande men förhoppningsvis ett framgångsrikt sådant då vi ska på säljmöte för Radioprojektet i Skövde och Jönköping och pappa och jag ska göra intervjuer i Motala. Sen blir det Kalmar två dagar innan det är dags röra på sig igen.

Jag känner mig trött och sliten, borde sova istället för att sitta här och hänga. Men det är synd att klaga eftersom livet just nu är trevligt och ganska harmoniskt.

Kärlek vänner.


Kommentarer
Postat av: Sigvemaria

Great .Now i can say thank you!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback